sâmbătă, 25 februarie 2012

Frumusetea e in jurul nostru


Sunt atatea lucruri frumose in jurul nostru lucruri care pot sa ne dea speranta si sa ne alimenteze amaraciunea. Sunt lucruri simple, o frunza ce pica in adierea vantului, fulgi de zapada ce se aseaza usor pe ramurile copacilor, copaci infloriti si multe alte lucruri simple si frumoase. Lumea in care traim este o minunatie un mister plin de frumos dar si de orori. Ororile le vedem aproape zilnic pentru ca lumea a inebunit si se duce de rapa, insa frumosul cate-o data uitam sa-l vedem. Sau cel putin eu :D .
Mi-ar placea sa zbor si sa vad toate acele locuri, cand cresc mare imi iau aripi si am sa zbor peste tot.

Oare cate lucruri frumoase sunt in jurul nostru si noi nu le vedem ?

Filmuletul acesta mi-a adus aminte de natura si de frumusetea ei.


Ma gasiti si aici

16 comentarii:

  1. Suntem inconjurati multe lucruri frumoase insa putinele lucruri urate le acapareaza sau cel putin le lasam noi sa le acapareze!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte adevarat. Postarea ta ar trebui sa ne puna pe toti pe ganduri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cum suna copacii infloriti ;x

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt multe lucruri..dar..noi suntem prea ocupati pentru a le vedea.

    RăspundețiȘtergere
  5. acum brusc, toti vor vedea toate acestea..

    RăspundețiȘtergere
  6. Cate lucruri minunate avem in jurul nostru...pacat ca nu le vedem...parca suntem orbi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunat..! ai perfecta dreptate. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. multe, foarte multe lucruri:) dar suntem prea tristi ca sa observam lucrurile frumoase din jurul nostru'

    RăspundețiȘtergere
  9. fericirea se gaseste in lucruri simple. numai ca oamenii sunt prea ocupati sa vada frumusetea lucrurilor...

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumuseţea are atât de multe forme, chiar şi în urât se află un sâmbure. Eu găsesc frumuseţe doar în lucrurile care îmi plac,care îmi provoacă o stare de bine şi în mare.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua,

    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

    Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

    dumitru_gabriela31@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce bine zici! Mereu găsim câte un pretext pentru a nu observa lucrurile frumoase din jurul nostru..

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt o infinitate de lucruri frumoase si noi trecem pe langa el.Si poate doar dupa ce nu mai avem ocazia sa le avem ne dam seama de tot ceea ce puteam avea.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...