marți, 14 februarie 2012

Amintiri - Finding Neverland



Ganduri ratacite doar ganduri fara nici o fraza concreta ganduri rupte din amintiri. Unele frumoase altele urate, dar sa vorbim doar despre alea frumoase caci acum despre asta vreau sa vorbesc, despre vise si credinta depre naivitate si dragoste despre noi copiii. Tin minte cand eram mic stateam la strabunici, umblam toata ziua si ma jucam, si nu aveam nici o grija. Desi aveam doar vreo 7 ani imi placeau masinile foarte mult, iar impreuna cu un prieten R. dupa ce stabileam ce masini avem fiecare alergam de nebuni pe strada si ne imaginam ca, conduceam masini, iar cand oboseam luam carutul de butelii si o tricicleta rupta si din ele faceam o masina si ne dadeam drumul pe strada (sincer acum mi-ar fi frica sa fac asta pentru ca treceam printr-o intersectie si coboram cam 1 km cu un carut de butelii si o
tricicleta legate cu sarma)  eram copii fara nici o grija fara teama, o piatra putea fi de la o masina la o nava spatiala, eram copii in lumea noastra in care fiecare lucru era ce vroiam noi. Dar viata merge inainte si crestem si ne trezim oameni mari cu responsabilitati cu asteptari cu realizari de implinit, un joc nou dar mult mai greu si mai serios. Mi-am amintit de copilarie si mie dor de ea si de locurile acelea mie dor de oras(Orsova) de verile si de iernile petrecute acolo.

Finding Neverland - Un film ce merita vazut, un film pe care vi-l recomand, desi e putin trist. Mie mi-a adus aminte de copilarie si de ce inseamna sa fi copil si despre responsabilitatea unui copil de a fi adult. Imaginatia fara limite a celui care l-a creat pe Peter Pan, puterea stilului sau sunt cele care dau o nota aparte acestei povestiri emotionante, inspirate din viata autorului scotian James Mathew Barrie” 


5 comentarii:

  1. Daca e putin trist, la starea mea foarte schimbatoare ca sa zic asa mai bine nu il vad:))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu m-am uitat odata la trailer si parca nu m-a atras...

    RăspundețiȘtergere
  3. tu nu o sa incetezi niciodata sa ma uimesti si sa ma faci sa ma gandesc si sa ma intreb daca am vreo cunostinta despre tine, despre cine esti si cine ai fost.
    eu doar pot spune ca ti-as citit postarile de 10 ori pe zi, si nu pentru ca sunt scrise de tine ci pentru ca au ceva aparte, ceva ce imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos,ceea ce scrii tu aici,nu neaparat aceasta postare..continua cu blogăreala,esti chiar bun in asta.
    M-am abonat la blogul tau,treci si pe la mine..poate o sa-ti placa.
    Pace!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel mai trist, dupa mine, e ca in ziua de azi nu mai vezi copii sa se joace asa, in aer liber, sa sara, sa alerge. Acum sunt preocupati de telefoane, calculatoare etc.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...