joi, 5 ianuarie 2012

leapsa - time


Am primit o leapsa de la Adda 
Multumesc Adda

Traiesc pentru ca... am un scop
Pot sa zambesc in momente dificile pentru ca... mie greu sa zambesc in momente dificile
Iert pentru ca... ...(e complicat)
Iubesc pentru ca... pt ca am fost facuti din iubire
Ceea ce ma face sa am bun simt fata de cei din jurul meu este... educatia, credinta
5 cuvinte caracteristice persoanei mele sunt... curiozitatea, lenea, sinceritatea, credinta, principile


Activitatea mea preferata este... sa ma joc pe calculator
Ceea ce ma doare cel mai tare la tinerii de azi este atunci cand i vad ca... sunt needucati si lipsiti de bun simt
Imi place sa aseaman viata cu... un film
Am invatat de la viata ca... trebuie sa taci (chiar si atunci cand ai dreptate)
Citatatul meu preferat este... spus de einstein
Un citat pe care l-am compus eu este.... nu am compus nici unul

12 comentarii:

  1. "Am invatat de la viata ca... trebuie sa taci (chiar si atunci cand ai dreptate)"
    foarte mare dreptate

    RăspundețiȘtergere
  2. @Denisa din pacate asa e ...

    multumesc de corectura

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara,

    Ma numesc Emme,
    Vrei sa facem schimb de link-uri?
    Daca da, te astept cu confirmarea la mine pe blog
    Uite:
    Nume: Emme
    Link: http://www.emmescrie.com
    Daca vrei sa facem schimb si de bannere, am sa-l iau atunci când confirmi parteneriatul.

    O seara buna!
    Emme

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! Blogul tau a fost nominalizat pentru premiul " Cel mai bun blog" oferit de Un bulgare de lumina, si in urma voturilor ai primit Premiul 1 Cel mai bun blog. Sper sa iti placa!

    RăspundețiȘtergere
  5. nu trebuie sa taci mereu atunci cand ai dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai primit ceva la mine pe blog.Sper sa primesti pentru ca vreau sa vad o postare noua pe aici.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...