duminică, 11 decembrie 2011

Intalnire cu timpul



Azi a venit la mine timpul, nu ne-am mai vazut de mult asa ca a fost o bucurie sa ne revedem. Recunosc ca am fost putin invidios pe el arata foarte bine. Il stiam un batran carunt cu barba si cu hainele jerpelite de vant si de ploile trecute. Am vrut sa-l blamez: „traiesti pe picior mare timpule ” dar s-a scos repede: „ferari-ul e a lui mos craciun l-am imprumutat pana imi repara mercedes-ul, iar iphon-ul (5gs) e tel. de servici, costumul e cadou de la iepuras”.

Am crezut ca nu mai imi e prieten, l-am omis, nu am tinut cont de el o perioada si l-am tratat cu dispret, dar el a trecut peste asta, el trece mereu, si azi a trecut pe la mine sa imi zica ca:  e timpul...
E timpul sa faci o schimbare! E timpul sa-ii scri lui Mos Craciun

7 comentarii:

  1. bine ai revenit...si nu uita...scrie-i :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi-a placut foarte mult sa stii! :*

    P.S. imi programezi si mie o intalnire cu timpul? As avea multe sa-i spun...

    RăspundețiȘtergere
  3. Iauite cine a revenit pe blog...
    Mi-a placut ce-ai scris:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...