joi, 14 iulie 2011

The Pursuit of Happyness


The Pursuit of Happyness e un film pe care-l recomand.  Si din nou ganduri ratacite cu o tema bine stabilita  “viata”, da viata e o cursa spre fericire. In opinia mea si poate si a altora. De ce o cursa spre fericire? Pt ca fiecare din noi, e “in cautarea fericiri”, si lupta si se zbate pt fericirea lui, unii vor case

 altii masini, altii femei, bani, uni poate doar neprihanire, indiferent  unde se afla fericirea ta, alergi dupa ea , pe un drum necunoscut, bajbaind in intuneric  si plin de gropi cu speranta ca intr-un final vom gasi fericirea.
In cautarea fericiri. Ce vrei de la viata? Ce te face fericit?  Si dupa ce sti spre ce alergi ce faci ca sa castigi cursa?

15 comentarii:

  1. daca viata ar fi cu adevarat o cursa spre fericire ar insemna ca alergam degeaba.

    pentru mine viata nu etse o cursa spre fericire,fericirea e viata insasi.

    Ce vreau de la viata, nu stiu , poate ca inca caut ceva anume, un scop, asta caut, dar in mod special vrea sa-mi implinesc visele si sa-i bucur pe cei din jur si pe El.

    XCe ma face fericita, tot ce am deja. Cursa o sa o castig atunci cand voi ajunge la Dumnezeu, abea atunci bucuria mea va fi deplina, si pentru asta lupt in fiecare zi.

    Frumos post.

    RăspundețiȘtergere
  2. In fiecare zi caut fericirea.Unde?
    In fiecare lucru sau persoana prezenta in viata mea.Si sti ce? Sunt fericita.Chiar daca sunt doar pentru 1 minu,2,3...dar sunt!
    Fericirea consta in lucruri marunte dar pline de inteles.

    RăspundețiȘtergere
  3. superb...sa intors florin:d chiar ma gandeam la tine in ultima vreme ma gandeam oare te mai intorci...?:d
    imi place tema "viata" oamenii intotdeauna au incercata sa defineasca viata iar mie imi place sa aud diferite moduri de abordare asupra vietii eu cred ca "viata este un joc dur din care invatam sa fim invingatori, dar pentru a invinge avem nevoie de experienta iar experienta se castiga doar prin puterea de a merge mai departe" asa este cu totii alergam dupa ceva, dincolo de ceea ce lasam sa se vada este intotdeauna ceva mai mare dupa care tanjim da si eu alerg pe un drum necunoscut, nu stiu ce va fi in urmatoarea vreme dar tot ceea ce vreau este sa fiu calauzita de Dumnezeu... sper ca vei mai scrie, cel putin eu astept sa scrii...:d (sunt addalife)

    RăspundețiȘtergere
  4. robert ce mai faci...? mai intri pe aici.. mai scrii pe blog? astept raspuns:d:d:d

    RăspundețiȘtergere
  5. buna florin... ai fost cumva in seara asta la betel si ai stat in ultimul rand? :D:D:D (astept raspuns:D )

    RăspundețiȘtergere
  6. hai ca asta-i buna :)) si eu care vroiam sa abordez un baiat de pe ultimul rand de jos fiind aproape sigura (nu stiu de ce dar cand l-am vazut am fost aproape sigura ca esti tu...) ca esti tu, dar in final nu am mai apucat pentru ca el a plecat iar eu am stat in fata sa cant ultima cantare:)) ciudata chestie am simtit ca esti acoo dar n-am nimerit tinta :)) oricum semana cu tine (adica cu poza ta de pe blog) desi parul lui era mai deschis si mi se parea putin ciudat dar ma gandeam ca poate n-am vazut eu bine poza ta de pe blog. apropo te astepam si la serile de tineret eu se pare ca nu te cunosc dar daca vrei vreodata sa vorbesti cu mine sau pur si simplu sa facem cunostinta indrazneste cu incredere sa ma abordezi :):d mie imi place s-o spun... fi binecuvantat!:d

    RăspundețiȘtergere
  7. Floriiiiin >:D< nu ne-am mai auzit demult :) macar mai scrie si tu ceva pe blog ca sa mai stie si lumea de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. interesant...poate ma voi uita si eu la acest film :)

    RăspundețiȘtergere
  10. libera, fara obligatii
    fara raspunsuri,
    fara intrebari,
    doar eu si gandurile fara nimeni.
    zi monotona, fara windows, fara movie, fara us.
    prea aproape, prea departe.
    prea straini.
    prea deloc.
    na descifreaza-l tu.

    RăspundețiȘtergere
  11. un film foarte trist... si will smith a jucat foarte bine, ca deobicei

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...