miercuri, 12 ianuarie 2011

Un film ce merita vazut



Nu am mai scris de mult pt ca in ultimul timp a fost vid complet in capul meu, si singura stare care mar fi descris era  “starea de balega “ :))) . Din lipsa de ganduri am inceput sa derulez filmul vietii, bineinteles ca inapoi pt ca inainte nu merge, cred ca e stricat butonul de la telecomanda,  si ce mi sa parut ciudat e faptul ca in 2 ore sau comasat 20 de ani. Am vazut multe filme dar asta e singurul care ma scoate din sarite, am vazut in el un copil inteligent dar ocolit de sanse, un suflet bun dar prea naiv, un copil fricos si speriat de viata. Stiti multi spun ca suntem regizorii propriei vieti si asa este, insa pana sa ajungem regizori suntem actori, intr-un film care nu-i al nostru si pe care nu-l alegem noi, cu actori pe care nu-i alegem noi. Dar asta e pasul ca sa devenim regizori,  stim ce-i ala un film, avem cativa actori, ceva recuzita, si un buget. Si ne punem sa facem un film, e filmul nostru. Indiferent de cat de aiurea e  recuzita si actori si bugetul ne zbatem sa facem un film cat mai bun sa fie macar in box office si daca se poate si un oscar :D. E filmul nostru, filmul cu care mergem inaintea LUI.  Nu stiu daca esti regizor dar cu siguranta esti actor intr-un film. Uitate la filmul in care joci  si daca nu iti place fate regizor si fati propriul film, pt ca poti face un film bun si cu actori prosti si cu buget redus.
Filmul nostru un film ce merita vazut

11 comentarii:

  1. Mai bine spus de atat,nici ca se putea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,bine punctat ... dar nu toate filmele sunt premiate,de aceea totul depinde de noi...Îţi doresc ca filmul tău să fie unul de OSCAR :)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte fain ai scris!:d pentru mine filmul de oscar e acela in care Dumnezeu transforma total vieti. iar cel care ia oscarul este Regizorul Suprem! intra si pe la mine la ultima postare daca vrei... in postarea aia ti se spune despre ce poate sa faca acest Regizor Suprem!

    RăspundețiȘtergere
  4. bine scris ...viata este ca un film ..pana la urma totul se leaga miraculos si iti dai seama ca nimic nu e intamplator ...

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos, mi-a palcut foarte mult.mie nu-mi place filmul meu deloc, deci e clar ca trebuie sa iau locul regizorului, desi nu prea pot pentru ca la mine regizorul este Dumnezeu si i-am promis ca il voi lasa sa ma schimbe si sa imi modeleze intreaga viata dupoa cumm vrea El, insa nu regret, pentru ca stiu ca El este cel mai minunat regizor si daca te lasi sub mana Lui vei avea un film apropae impecabil:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos ...
    Nu am mai vb demult...nu mai intri pe mess?

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos...filmul vietii tale...in care tu esti actor, regizor, scenarist etc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesant, dar ai grija la gramatica, te-a cam prins la colt. Multa bafta la incasarile de pe urma filmului, poate pica si vreun premiu...

    RăspundețiȘtergere
  9. mersi mult :) sunt convins ca am greseli multe :D si o sa mai fac :D la romana treceam clasa doar pt ca eram foarte bun la mate

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...