vineri, 28 ianuarie 2011

stafeta


Multumesc Adda pt stafeta   http://addalife24.blogspot.com

1. Ciocolata preferată...
nu prea mananc ciocolata 
2. Ce tic/ticuri aveți?
imi misc piciorul cand stau pe scaun 
3. Când ați făcut ultima dată un om de zăpadă?
cred ca acum 10-12 ani 
4. Instrumentul preferat...
pian, chitara, tobe, vioara
5. Uitați-vă în spate. Descrieți ce vedeți în maxim 15 cuvinte.
nimic

 6. Numiți un obiect inutil pe care nu vă îndurați să-l aruncați.
casetele vechi 
7. Copil fiind, probabil vă doreați să schimbați lumea. Ce vă împiedică?
eu si alti care nu vor 
8. Ați râs astăzi?
nu
9. E vreun tablou în camera în care vă aflați? Care anume?
nu
10. De ce v-a fost teamă astăzi?
de mine




17 comentarii:

  1. hei si eu am ticul ala:)) (la scoala cateodata:)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu il am in ora de matematica :)) interesante raspunsuri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Raspunsuri simple si totusi frumusetea izvoraste din simplitate .

    RăspundețiȘtergere
  4. La Mulți Ani Florin! O primăvară frumoasă și aștept cu drag să revi!

    RăspundețiȘtergere
  5. ai un premiu la mine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Intra te rog la mine pe blog la postarea "Darul vietii-pentru toti" am ceva pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  7. buna, intra te rog aici : http://blogdepremii.blogspot.com/
    am ceva pentru tine, sper sa-ti placa!

    RăspundețiȘtergere
  8. "10. De ce v-a fost teamă astăzi?
    de mine "

    Doamne, mie tot timpul mi-e teama de mine!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...