sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Interviu



Mă bucur iar.  A câta oară?
Deşi ştiu că s-ar putea
Ca sufletul din nou să doară
Fiindcă doar iubire vrea
Şi de dorinţe-i plin.

Te întâlnesc întâia oară
Şi vreau să-ţi fiu pe plac, să fiu alesul,
Căci mândră eşti ca o fecioară.
Mă îmbăt încet sorbindu-ţi chipul
Cu ochi setoşi ce te măsoară.

Tu priveşti în ceaşca de cafea
Şi-ai vrea să vezi în ea, o ghicitoare
Un sfat ai vrea acum să-ţi dea
Bătrâna ursitoare.
Să-mi spui că-ţi plac, ori ba.

Nu ai în faţă-un chip hidos,
Dar nu-i nici rupt din soare.
Ţi-ai fi dorit ceva mai arătos
Doar tu eşti ca o floare.
Sufletu-mi e de prisos.

Îţi văd privirea şi-nţeleg acum
Că stai pe cumpăna-ndoielii
Ai vrea să-mi spui, dar nu ştii cum,
Ţi-e milă şi frâu îi pui minciunii,
Dar vad minciuna-n fum.

Şi-mi spui că nu eşti pregătită,
Să-ţi las răgaz să te aduni
Că nu de mult ai fost rănită
Şi că-ntr-o zi ai să mă suni.
Şi fumul de ţigară-l sufli uşurată.

Zâmbesc şi intru-n jocul tău
Dar ştiu ce simţi şi asta mă apasă
Îţi spun că-aştept şi nu e rău
Să-ţi vindeci rana dureroasă.
Şi-n dar primesc zâmbetul tău.

La masa care-am stat, rămâne-o scrumieră
Şi două ceşti ce-s goale-acum
Grabită vrei să ieşi afară,
Dar sufletu-mi nu l-ai văzut de fum
Şi singur sunt. A câta oară?
  
poezia nu e scrisa de mine dar ma regasesc in ea si am aprobarea sa o folosesc  :D

22 de comentarii:

  1. faina poezia, sunt 90 % sigur ca a fost scrisa de o fata, daca nu ma insel dupa o despartire :D
    oricum foarte faina, desi nu ma dau in vant dupa poezii.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai in ce mod ar fi trebuit sa il primesc?:D pentru ca mie nu mi-a aparut nimic:D

    RăspundețiȘtergere
  3. pe email ti-am trimis mesaj prin friend connect

    RăspundețiȘtergere
  4. ...:::Buna::...Te invit sa dai o tura blogului meu avand o noua infatisare schimbata , te astept !

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa :D .Cel/Cea care a scris-o are talent :D

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoasa poezie, felicitari persoanei care a scris-o :D, dar si tie, ca ai descoperit-o si ai binevoit sa ne-o aduci la cunostinta ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. va multumesc, da e o poezie faina, e scrisa de eminescu doi cum imi place mie sa ii zic :D nu stiu exact de ce a scriso dar stiu ca ma regasesc in ea, practic asa e prima intalnire un interviu

    RăspundețiȘtergere
  8. mai are poezi faine am sa mai postez din cand in cand cate una

    RăspundețiȘtergere
  9. mai sunt si alte lucruri frumoase in acea carte pretioasa care merita citite:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Intotdeauna este loc si de ma bine si cu putina vointa vei reusi, sa fii mai bun ca ieri , trebuie doar sa crezi:) si sa si incerci desigur:)

    RăspundețiȘtergere
  11. 49% conteaza cine a scris-o (si tin sa il/o felicit) si 51% cine a publicat-o. Asa ca, felicitari Florin :)

    RăspundețiȘtergere
  12. superba poezia;) multumesc mult pentru toate comentariile pe care mi le-ai trimis pe blog, cuvintele tale au fost incurajatoare;) :)

    RăspundețiȘtergere
  13. multumesc ca ma ti la curent cu scorul ,desi nu sunt in tara tot cu Gloria tin :):P

    RăspundețiȘtergere
  14. dar acum esti in tara ? eu tin cu Poli :) :p

    RăspundețiȘtergere
  15. nu sunt in tara si nici nu stiu cand voi ajunge.. de peste ocean cam greu ajungi ..eu tot cu gloria tin :P

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...