marți, 9 noiembrie 2010

E lumea mea ...



Daca tot am vorbit despre o lume moarta m-am gandit sa vorbesc si despre o lume mai buna. Dar cred ca pentru fiecare din noi o lume mai buna inseamna altceva, asa ca o sa vorbesc depre lumea mea, da e lumea asa cum as vrea eu sa fie. E o lume cam la fel ca asta, cu cer si pamant, cu munti si oceane, cu paduri si campii, cu toate cele  4 anotimpuri pentru ca fiecare are ceva magic, o lume in care oricine poate sa zboare chear daca nu are aripi, in care nu trebuie sa lupti pentru respect,  da esti respectat  pentru ca esti o minune, indiferent ce esti, o lume in care oameni sunt educati si au principii si valori morale. Da un fel de rai, cu suflete curate si pure, cu oameni care daruiesc  iubire o lume fara minciuni, fara invidie, unde adevarul e lege, o lume in care bani cresc pe garduri dar in care nu ai ce face cu ei, unde mancarea e din belsug si e pe gratis si poti manca cata vrei  fara sa te ingrasi, unde toti au casa si masina( de care oricum nu au nevoie pt ca pot sa zboare) pe care si-o doresc. O lume in care nu exista durere si nici suferinta. O lume plina de fericire, in care gandul e fapta, iar singura limita e imaginatia. O lume in care nu exista singuratate, fiecare isi are jumatatea. O lume pe care mi-o doresc.

nu e reala dar... e lumea mea, a ta cum arata?

19 comentarii:

  1. frumos ce ai scris ...tu cauti teorema sufletului pereche :)

    RăspundețiȘtergere
  2. asa e Clopotel ...daca e vre-o teorema si daca o stie cineva?

    RăspundețiȘtergere
  3. pai..eu cunosc o astfel de lume....:d ea e sus in ceruri acolo unde este iubire si tot ce e frumos si acolo vreau sa ajung si nu cred ca exista cineva care nu-si doreste o astfel de lume.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e reala dar stii , dupa cum spune si adda exista o astfel de lume acolo sus in cer, bine poate renuntam la mancare pentru ca acolo nu vom mai avea nevoie de mancare. am si eu o lume imaginara aici, lumea viselor care este exact asa cum vreau eu, dar caeodata nici acolo nu e bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. am sa te tin la curent cine castiga :)))))))) sper ca noi

    RăspundețiȘtergere
  6. Lavinia si Adda aveti dreptate exista o astfel de lume si as vrea sa ajung acolo

    RăspundețiȘtergere
  7. Clopotel sper sa castigam noi "Hai ai nostri!!!"

    RăspundețiȘtergere
  8. O lume aproape perfecta,lumea care ai descris-o tu,mi-as dori si eu o asemena lume,dar din pacat nu o am decat in vise.Poate asa cum s-a mai zis lumea aceasta exista undeva acolo sus si poate ne vom bucura si noi de ea,dar...ramane doar...poate...

    RăspundețiȘtergere
  9. nu stiu de ce, cred ca e din cauza ca sunt constienta ca aceea este doar o lume aviselor si in realitate nu va fi niciodata asa. desi nu se stie niciodata ce surprize iti rezerva viata sau ce planuri are Dumnezeu cu tine. cateodata si visele se indeplinesc. dar nah:D

    RăspundețiȘtergere
  10. E lumea viselor ...8-> Care seamana cat de cat cu a mea ...O lume in care "toti suntem copii dar nu ne certam de la fiecare jucarie, in care cantam fara teama ca ne vom incurca, in care zambim doar pentru ca suntem constienti ca a zambi e DIVIN"

    RăspundețiȘtergere
  11. oricum o alta lume, o cu totul alta decat tara in care traim...

    RăspundețiȘtergere
  12. Florin, lumea mea arata foarte ciudat acuma.... mai ceva ca in Matrice...

    Frumoasa postare, chiar si eu care is mahmur apreciez asta.... ai de la mine 5 stelute

    RăspundețiȘtergere
  13. Lumea mea e alb-negru, ca nu-mi permit culori.

    RăspundețiȘtergere
  14. Florin, e cea mai mare prostie sa negi existenta lui Dumnezeu.El exista , El e real! Si vad ca incerci sa te apropii de El, si daca tu incerci asta si il cauti dintr-o inima sincera El se va lasa gasit. Cum ziceam si in postarea mea, daca tu faci un pas inspre El , El face 2 pasi inspre tine:.

    P.S. da-mi si mie id daca vrei, mi-ar palce sa mai vorbim, am vrut sa il cer acum vreo 3 zile dar..nu am indraznit:D

    RăspundețiȘtergere
  15. Fiecare is creeaza propria lume...o lume in care exista sufletul, gandul si persoana ta! Fiinta care e alcatuita din aceste 3 elemente are nevoie de prezenta unei alte fiinte care ar umple aceasta lume cu liniste, fericire si lumina:)!

    Am observat oarecum ca esti cam sceptic, si nu crezi in totalitate in ceea ce ai zis in acest post...cauta increderea de sine! It's not hard to find...

    RăspundețiȘtergere
  16. nu mai visa la perfectiune..o sa ramai dezamagit

    RăspundețiȘtergere
  17. Aveam si eu o astfel de lume.
    Si Doamne! cat imi mai placea.
    Dar din pacate,in viata,cu''lumea noastra'' nu ajungem prea departe.

    RăspundețiȘtergere
  18. lumea mea...o complicat...lumea mea e o lume a ingerilor in care toti sunt buni,drepti,iubitori.......

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...