joi, 25 noiembrie 2010

De-as fii femeie…



pff… o tema grea, ce ma scoate din sarite, cred ca mai repede as face niste integrale acum. Sa vedem: Sunt o femeie,  plina de mister de farmec si iubire in orsice ungher. O printesa in lumea mea, frumoasa si suava, cu o flacara ce-mi arde in piept, « flacara iubirii », ma rotesc in pasi de vals ametitor, din harfe-mi canta astri un cantec de amor. Sunt o frumoasa ce se joaca cu iubirea stiind ca am timp ca in cer e nemurirea. Vesnic sunt curtata  de  miile de  sori, ce cu al lor tezaur incearca  sa ma cucereasca. Aur si diamante, toate mi le pun in fata, dar cu al lor tezaur nu reusesc sa deschida a iubiri poarta. Cheia e in univers, un muritor, un suflet bun, un chip frumos, ce  printre miile de sori e de prisos. Doar sunt printesa in lumea mea si vreau sa fiu ravnita, invidiata si iubita, de miile de sori. Manata de iubire alerg… de dragoste imbatata, fac piruete si « flacara iubiri » mi-o sting in univers.

De-as fi femeie… as sti ce vreau si nu as plange ca o proasta, ca nu am stiut pe cine sa lasa sa deschida a iubiri poarta.
De-as fi femeie… o fiinta asa frumoasa, nu ias lasa sa-si bata joc, sa ma umileasca  

Nu conteaza daca esti femeie sau barbat, conteaza : ce vrei, ce iti place, ce crezi, ce suflet ai, educatia, principile, inteligenta, caracterul, constiinta,  mediul in care traiesti – toate astea te definesc. Esti cea ce vrei sa fi sau daca nu esti poti deveni.


56 de comentarii:

  1. eminescu 2 , hmm ma cam faci curioasa:-?:) e frumos ce ai scris aici, se vede ca ai pus mult accent pe magia iubirii, pe frumusetea ei: frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu conteaza daca esti femeie sau barbat, conteaza : ce vrei, ce iti place, ce crezi, ce suflet ai, educatia, principile, inteligenta, caracterul, constiinta, mediul in care traiesti – toate astea te definesc. Esti cea ce vrei sa fi sau daca nu esti poti deveni.
    Foarte adevarat:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Flo, ms pentru comentariul de la poezie, ma bucura faptul ca mai dai iama prin poeziile mele ;))
    Cat despre postarea ta... wow... ai stofa de poet. Uite cum noi, ce-i care adora partea practica si reala a invataturii ( si eu iubeam matematica in liceu, si chiar in primul an de facultate, dar acum nu o mai fac) am ajuns sa fim poeti si scriitori, total in contradictie cu pragmatismul si realul. Sau poate nu ?!
    Cine stie!
    Imi place cum ai descris o femeie in randurile de mai sus si, crede-ma, daca ai fi fost femeie, nu ai fi avut cum sa fii asa cum ai descris-o tu. E ceva imposibil sa stii cu adevarat ce vrei si sa nu te lasi ranita. Pentru ca nu ai cum sa stii ce-ti doresti daca nu intalnesti in cale persoane care te ranesc sau care, pur si simplu, iti deschid poarta iubirii ca mai apoi s-o tranteasca cu putere. Nu ai cum sa stii ca il vrei pe el, sau ea, decat dupa ce ti-ai facut deja o parere despre ce anume cauti. da... nu mai spun si alte bazaconii, caci sunt mult prea multe de dezvoltat pe subiectul asta. deja ti-am lasat un comentariu cat trei :)).
    La cat mai multe postari din astea, care sa ma aprinda si sa ma faca sa scriu fara oprire, cum fac acum... gata! Ma opresc :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. ai dreptate audry, stiu si eu ca nu ai cum sa sti ce vrei pana nu o patesti, cate-o data sentimentele apar pt cine nu vrei si cand nu vrei si e mai usor sa le pici prada decat sa le controlezi, ce rost ar mai avea fericirea fara suferinta, :( ... dar subiectul in sine ma enerveaza si de aia am fost mai acid si nici macar nu stiu de ce ma enerveaza :D

    RăspundețiȘtergere
  5. iti multumesc^^

    dar o curiozitate:D
    ce zodie esti??

    RăspundețiȘtergere
  6. superb scris;x imi place atat de mult cum ai scris, felul tau de a descrie, puterea cuvintelor, sentimentele pe care mi le-ai dat citind ce-ai scris, absolut totul perfect.. ai scris foaaaarte frumos, bravo;)

    (de acord cu lavinia: eminescu 2? :)) )

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoase cuvinte:) mi-au schimbtat starea de moment:) Bravoo:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos...gandurile tale ma patrund pana in maduva oaselor!

    RăspundețiȘtergere
  9. mda.... imi place ce ai scris... dar, nu ti-as dori sa fii femeie ....:)

    RăspundețiȘtergere
  10. dap...interesant! cred ca e mai unsor sa fi baiat:d:)) ma rog. mersi pentru felicitari dar de unde stii? ai fost si tu?

    RăspundețiȘtergere
  11. HO HO HO :)

    http://mihaelacelestine.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Hei`:*
    Multumesc frumos pentru compliment.
    Si da,''ochii verzi''devin periculosi cand sunt tradati.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sti cum e ca...pretuiesti ce pierzi,din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  14. interesant ca ai dezbatut subiectul asta..
    dar crede-ma ca n-ai vrea sa fii femeie.
    cateodata mi-ar placea si mie sa fiu barbat si totusi...desi e...dificil, sa spun, ma intorc la viata mea...de fata.
    fiecare avem un anumit scop.

    RăspundețiȘtergere
  15. dacă am putea să ştim mereu ce vrem şi să nu plângem ca nişte proaste ar fi interesant.

    RăspundețiȘtergere
  16. Se mai intampla...importanta este sa fi strong!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mai conteaza ceva`n ziua de azi ? Eu nu cred. Sa te bucuri ca esti barbat ... nu ti`as dorii nicio secunda sa fii femeie.

    RăspundețiȘtergere
  18. :">ms mult de comm:))
    mi'ai schimbat starea proasta in una foarte buna.
    nu m'as fi asteptat ca vreunui om sa'mi placa chiar eu-urile:))=))=))..:))

    RăspundețiȘtergere
  19. faza cu eu'rile era ca sa redau din cate ma stiu partea mea buna si cea rea...al treile'a eu tu ce crezi ca ar putea insemna?
    fa'mi o sugestie:D

    RăspundețiȘtergere
  20. si al treilea se scrie legat.stiu:))=))

    RăspundețiȘtergere
  21. ma bucur ca prin cuvintele mele reusesc sa aduc un zambet pe fata fie si unei singure persoane, am mai scris ceva in caz ca vrei sa citesti ;). multumesc pentru ca ma urmaresti, conteaza pentru mine!God bless you.

    RăspundețiȘtergere
  22. intr'o carte am citit asa
    "dorinta invinge teama!"mateo aleman
    de te indoiesti iti este frica si pierzi..
    fa'ti curaj strange din dinti si spunei'o!
    ce ai avea de pierdut?..pe ea?oricum acum nu o ai (asa inteleg)..deci?..
    si ma bucur mult ca ti'a placut the final eu 3:D
    hug.

    RăspundețiȘtergere
  23. aw.ms:">:D
    cum am zs in eu3..:))sunt ciudata:))si gandesc diferit.

    RăspundețiȘtergere
  24. Cred ca da...
    App.poti sa-mi lasi id tau?

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc ca-ti faci timp sa le citesti.
    Sincer,nici eu nu mai stiu ce mai e prin suflet...un tumult de sentimente...

    RăspundețiȘtergere
  26. ~ Superba postare`! [;x]
    Imi place cum scrii`! [;*]
    Tine`o tot asa`! ~

    RăspundețiȘtergere
  27. florin, referitor la ce mi-ai scris tu, cand am scris postarea mi-au trcut pentru o clipa prin gand acei copii care abea au un colt de paine pe masa , care nu au pe nimeni, si asa cum ai is si tu, nu au parte de aceasta bucurie, si ma gandesc ca nu stiu despre Isus, insa eu am vrut sa punctez adevarata valoarea a acestei sarbatori, si sa fac referire la acele persoane care au de toate pe masa, si bucurie si familie si tot si uita de fapt ca toate acestea sunt datorita lui Dumnezeu.:D

    RăspundețiȘtergere
  28. sper ca ai gasit ceva in ghetute de la mosul :) sa ai o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  29. God bless you, sunt sigura ca El iti va da mai mult decat ar fi putut sa dea mosul;))

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna ziua,

    Doriti sa faceti link exchange cu http://super-bingometropolis.info ?

    Astept un cometariu pe aceasta pagina: http://super-bingometropolis.info/link-exchange/

    cu titlul pe care doriti sa-l trec in cazul in care acceptati, eu as dorii sa fiu

    trecut cu urmatorul titlu: Super Bingo Metropolis, multumesc.

    Doriti sa faceti link exchange cu http://digitvonline.info ?

    Astept un cometariu pe aceasta pagina: http://www.digitvonline.info/link-exchange/ cu

    titlul pe care doriti sa-l trec in cazul in care acceptati, eu as dorii sa fiu trecut

    cu urmatorul titlu: Digi Tv Online, multumesc.

    Astept raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  31. Te-am adaugat la Persoane interesate as fi fericit daca ai face si tu acelasi lucru multumes

    RăspundețiȘtergere
  32. oare chiar ma tem? poate ca ma tem, ma tem pentru ca am eusat mereu, in tot ceea ce am sperat si mi se pare ca e imposibil ca acum sa fie altfel.de ce ar fi acum altfel? lupta pentru visurile tale, asta se intampla doar in filme, in viata sa lupti si sa castigi intr-adevar ceea ce ti-ai dorit e mai greu.cateodata sau mai bine zis de cele mai multe ori pierzi..cred ca mi-e teama sa castig pentru ca eu nu am castigat niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  33. toata lumea zice ca nu ti-ar dori sa fii femeie, ce e asa rau in asta? mie imi place asa cum sunt:) ;))

    RăspundețiȘtergere
  34. Nu stiu daca te dezamagesc dar si sfarsitul e trist :(

    RăspundețiȘtergere
  35. Il voi publica ceva mai tarziu, acum mai lucrez la cate ceva. ma voi uita peste el si il voi posta. sper sa iti place

    RăspundețiȘtergere
  36. ms de comm:D
    cand ne voi mai surprinde cu inca o postare dragul meu florin?...i'm waiting

    RăspundețiȘtergere
  37. Am un nou blog si te invit , sper sa vi :)
    http://clipe-din-viata.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  38. ..tu de fapt ai dreptate...nu are rost să te dai cu capul de pereți...e inutil..mulțumesc!..:)

    RăspundețiȘtergere
  39. poi te mai asteptam pe la betel:d mai ales acum de craciun, o sa fie programe foarte frumoase!:D:)

    RăspundețiȘtergere
  40. aoleuu...mai bine nu....e greu sa fi fata!

    RăspundețiȘtergere
  41. Cat de tare..e prima data cand citesc un astfel de post:)
    Faza e ca multi din jurul nostru spun acelasi lucru... o femeie se gandeste uneori la faptul ca si-ar fi dorit sa fie barbat, iar un barbat ca ar fi vrut sa fie femeie...
    Fie ca esti femeie sau barbat tot om esti:)...orice om are sentimente si ratiune si tot...intr-adevar e greu sa fii barbat dar si femeie ..din acest motiv un barbat completeaza o femeie si invers;)

    RăspundețiȘtergere
  42. de-ai fi femeie.. ai vrea sa fii barbat.

    RăspundețiȘtergere
  43. lipsa de inspiratie?... de nu mai scri nimic :)

    RăspundețiȘtergere
  44. da iulia :( dar sper sa scriu ceva azi maine :D

    RăspundețiȘtergere
  45. "cate-o data sentimentele apar pt cine nu vrei si cand nu vrei si e mai usor sa le pici prada decat sa le controlezi, ce rost ar mai avea fericirea fara suferinta, "

    tu singur ai spus-o! poate ca daca nu o spuneai era ceva :)))

    RăspundețiȘtergere
  46. hey!un articol foarte genial...si inspirant.:) thx for posting this.awesome! am scris un articol asemanator,doar ca al meu nu are raspunsuri,ci intrebari. check this out,please.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...