sâmbătă, 30 octombrie 2010

O lume moarta



Ma gandeam la trecut, la vremurile in care oameni erau "conquistadori" cautau tot timpul un teritoriu pe care sa-l cucereasca. Se adunau mii de oameni pe un camp si se macelareau intre ei pentru o bucata de pamant, pt orgoli, pt femei, pt dorinta de a conduce lumea , pt tot felul de lucruri. Erau vremuri de razboi, un razboi in care mureau oameni. Acum am evoluat, in mare putem spune ca traim in vremuri de pace, chear daca mai sunt unele razboaie. Si spunem ca suntem norocosi pt ca traim in pace, condamnam razboaiele, dar nu vedem razboiul  pe care il ducem zilnic. Un razboi cu noi insine, cu cei din jurul nostru. Cu toti visam la o viata mai buna, si ne zbatem pentru acel vis, dar totusi nu e o viata mai buna, pentru ca o viata mai buna pentru fiecare din noi  inseamna altceva, asa ca luptam fiecare pentru visul nostru. O lupta constanta, la serviciu, la scoala, o lupta impotriva sistemului, o lupta impotriva  timpului. Ne luptam pentru lucruri materiale, pentru un loc de parcare, pentru un termopan, pentru o masina pentru ….. pentru valori in care credem. Fiecare lupta cum poate cu armele pe care i le ofera viata. De multe ori visul nostru inseamna distrugerea unui alt vis. Dar hey... asta-i viata, o lupta continua intr-un razboi in care  nu mor oameni ci suflete.  .….Ce vorbesc eu aici, stie toata lumea cum e viata, la fel cum stie si care este solutia «daca vrei sa schimbi ceva incepe cu tine »  Dar totusi ….. de ce sa ma schimb daca cel de langa mine nu o face ?????  Pentru ca la fel  gandeste si cel de langa tine.  Esti constient ca lupti intr-un razboi care nu merita, dar nu ai curajul sa arunci arma din mana.

22 de comentarii:

  1. Imi place cum scrii .. continua sa faci lucrul acesta. Daca scrii si cu mai putine semne de intrebare si mai putine puncte, va fi minunat. Iti spun asta nu sub forma de critica, ci doar ceva idei ajutatoare.
    Mult har si calauzire in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa postarea, bravo:* sunt de acord cu cata:) stiu ca e un mod de a te exprima mai bine cu ceva mai multe semne de intrebare si puncte, dar, crede-ma!, scrii destul de bine cat sa impartasesti ceea ce gandesti prin cuvinte si nu neaparat prin semne. :) multa inspiratie in continuare:*

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. da suntem norocosi pt ca avem pace si liniste .
    2. ai dreptate fiecare lupta pt visul lui dar , stii am ajuns sa ne dorim atat de mult ceva incat uitam sa mai trecem si pe la alatii si sa le dam o mana de ajutor, preferam sa ne fie noua bine.
    3. exact, noi suntem cei cu care trebuie sa incepem schimbarea, de altfel se poate ca macar o persoana sa vada schimbarea ta si sa se schimbe si ea sa zica ceva de genul " mey, acea persoana a putut sa se schimbe, sa devina mai buna eu de ce nu pot?"

    RăspundețiȘtergere
  4. asa este...schimbarea trebuie sa vina de la tine si eu cred ca primul pas este sa fi sincer cu tine insuti. si lavinia are dreptate iar punctul 3 cred ca este rezultatul a ceeia ce am spus mai sus. oamenii au nevoie de oameni care sa ia initiativa si sa le arate celorlanti ca se poate! si chiar se poate! dar din nou o spun singuri nu putem, orice am face singuri nu se poate. doar cu Isus, in El este putere, prin El avem biruinta

    RăspundețiȘtergere
  5. ai mare dreptate Adda, fara Dumnezeu nu se poate face nici o schimbare pt ca suntem prea slabi, dar cu Dumnezeu mereu vom reusi.

    Florin, multumesc mul pt incurajare.

    RăspundețiȘtergere
  6. va multumesc mult pt mesaj si pt sfaturi, am sa tin cont :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-a placut foarte mult articolul tau si l-am citit cu mare interes. Aaa, sa nu uit, conquiztadori se scrie corect "conquistadori", ca sa imi pun si eu meseria in practica ;)
    Tine-o tot asa pentru ca astfel ne incanti, ne faci sa ne gandim serios la atatea lucruri ale vietii si poate asa constientizam si noi adevarata lupta pe acest pamant. Mult succes in continuare si astept si noi articole.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum sa nu te schimbi, Florine? Ceea ce faci, faci pentru tine. Daca cel de langa mine e rau, eu sa fiu la fel? De ce? Eu imi traiesc viata mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. asa e Dreamer fiecare ne traim viata, si daca o schimbam o facem pt noi, dar sunt uni care asa gandesc "de ce sa ma schimb daca cel de langa mine nu o face" si iam dat raspunsul "Pentru ca la fel gandeste si cel de langa tine" nu trebuie sa astepti sa se schimbe cel de langa tine, trebuie sa te schimbi tu, sa iei initiativa, sa ai curajul sa o faci atunci cand nimeni nu face asta

    RăspundețiȘtergere
  10. Lavinia te urmaresc cu placere, imi place cum scri :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Viata este asa cum credem ca este ,totul este din noi.

    RăspundețiȘtergere
  12. probabil isi fac griji dar cateotada sunt prea exagerati. multumesc pt tot ce mi-ai spus >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. sunt si azi conquiztadori dar pe internet...:))..nice;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Si daca arunci arma din mana, ce speri? Sau te predai pur si simplu?

    Poate vorbim. ID: emadoru

    Doru Emanuel

    RăspundețiȘtergere
  15. e vorba de razboiul pe caere il ducem zilnic cu noi insine si cu cei din jurul nostru un razboi in care ne pierdem sufletul, e un razboi in care nimanui nui place sa lupte asa ca daca arunci arma din mana, va mai vedea cineva si o va arunca si el, si tot asa daca oamnei nu lupta nu va fi nici un razboi. toti vor o schimbare dar nimeni nu o face asa ca da tonul acestei schimbari. si incepe cu tine pt ca doar asa poti sa incepi

    nu te predai pur si simplu ci te opui sa lupti intr-un razboi care nu merita

    RăspundețiȘtergere
  16. florin,iti multumesc pt ca tu vrei sa ma ajuti, dar e o poveste mult prea lunga pt a o putea spune aici, si nici nu vreau sa te plctisesc,insa toata faza e ca nu am cum sa ma inteleg cu ei:D

    RăspundețiȘtergere
  17. p.s vezi ca acolo la "un calator strain" ti-am raspuns la com:D

    RăspundețiȘtergere
  18. sa stii ca ma bucur sa aud asta, ca te apropii de El vei vedea ca nu vei regreta. Si da ai dreptate ma va ajuta El de fapt EL m-a ajutat si pana acum:)

    RăspundețiȘtergere
  19. uneori e mai usor sa te predai,dar la asta se asteapta toti...fi puternic,nu-i lasa pe altii sa-ti vada slabiciunile...;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...